Entrevista al «Diari de Girona» amb motiu del nou llibre «No hi ha paraules. Assumir la mort d’un fill»

Francesc Torralba: «Amb la meva dona hem plorat molt la mort del fill, i sap què? Ens ha unit més».

«No he patit un canvi radical, però he confirmat el que ja sabia: que el temps és limitat i l’hem de dedicar al que és valuós, que no podem posposar les converses difícils pensant que ja tindrem temps, que cada moment és un tresor i tot s’aguanta per un fil».

Enllaç: www.diaridegirona.cat

COMPARTIR
ET POT INTERESSAR