El filòsof Francesc Torralba explica l’estrès que genera la tecnologia: «Ens deixa sense temps i amb culpa per haver descansat»,
El filòsof barceloní descriu la societat actual com un lloc «on no hi ha deteniment, on anem extraordinàriament accelerats», explicant que aquesta velocitat «genera estrès i ansietat».
Enllaç: www.diariovasco.com